tirsdag 14. desember 2010











9 dager igjen til jul.... Nå bør vel alle lister skrives slik at jeg får oversikten. Gleder meg til alt jeg har i hodet er lagt i systemer og utført og at freden kan senke seg. Imorgen er det planlagt tur til pepperkakebyen og vi skal å se Hakkebakkeskogen på teateret. Det kaller jeg fin adventskalendergave det! Og kanskje vi kan kjøpe et juletre? Bare kos! Satser på at mannen i huset får tid og kan hjelpe meg litt med det treet..

Ha en deilig kveld!

Helene

12 kommentarer:

  1. Nydelige bilder som alltid:0). Flott og enkel julepynt.
    For en flott kalendergave da. Dere må kose dere masse.
    Juleklem Alfa

    SvarSlett
  2. åhh kos dere masse med teater og hyggelige visitter:) mine barn er blitt så store..skulle gjerne ville hatt dem med på plutti pott i år også men..de vil ikke.. satser på fosterbarn snart jeg ..eller tantebarn:) Flott interiør som vanlig hos deg!! juleklem

    SvarSlett
  3. Fantastiskt vackert!

    kram Anna Mylovelythings

    SvarSlett
  4. Det høres veldig hyggelig ut...

    Kos dere..
    klem klem

    SvarSlett
  5. Så koselig, Helenemor!!
    Vakre bilder som vanlig :)

    Ønsker deg og dine skjønne små en super dag, og ha en enestående førjulstid, alle sammen!

    Stor klem

    SvarSlett
  6. Bare ni dage rigjen !!!!..godt du har nedtelling...

    herlige bilder....

    Klemmer =))

    SvarSlett
  7. Den ginen sammen med det speilet = perfekt!!!!!!

    SvarSlett
  8. Alltid så skjønne bilder hos deg, storkoser meg her hver gang jeg er innom. Ja tenk, bare 9 dager igjen...det går fort! :)

    SvarSlett
  9. Sitter och myser med en stor kopp thé och smyger runt på en liten bloggrunda. Härligt att vara tillbaka och få insupa all inspiration. och här blir man aldrig besviken. Ha en bra dag Helene!
    Kram Pia

    SvarSlett
  10. Hørtes kjempe koselig ut med teater osv!
    Flotte bilder også!
    Her snør det i skrivende stund!
    Juhu!
    Ha en fin fin førjuls tid!
    Klem Tone-C

    SvarSlett