onsdag 5. januar 2011

Litt baderom

Denne trengte FIRE strøk med oljemaling..


Skuffene er justert slik at vasken fikk sin plass.


Tips! Husk å lakkere den malte disken! Det tenkte ikke jeg på så nå må jeg egentlig male den på nytt.. Flekkene satte seg i oljemalingen hos meg gitt.















Disse bildene har jeg vist tidligere men slengte dem med her likevel.


Hvor skulle vi montere karkant-blandebatteriet?


Jeg ville gjerne ha det på midten selv om det kanskje kommer litt i konflikt med vinduet.

Google-sketchup. Vi var en stund usikre på om dusjnisjen ble for liten.. heldigvis er ikke vi så høye av vekst så vi kan fint stå inne ved skråveggen.


Plantegningen.. det gjelder å holde tungen bent i munnen slik at alt passer til slutt.


Ha en deilig kveld !!





26 kommentarer:

  1. ååå fy søren..for et nydelig bad:)

    SvarSlett
  2. Gøy med før, underveis og etterbilder!! Det er alltid vanskelig å bestemme alle detaljene, men det ble ihvertfall veldig fint til slutt:)

    SvarSlett
  3. Lekkert bad! Som resten av huset!

    Stor klem!
    E :)

    SvarSlett
  4. Åååååå det er så nydelige H. Dere er superflinke!!!! Kjenner det er på tide med et inspirasjonsbesøk.
    Jeg holder på å bestemme meg for hvilke lamper jeg vil ha over kjøkkenhyllene. Det er søren ikke lett altså.....men veldig gøyt :-))

    Klem W

    SvarSlett
  5. Wow så lekkert det blir.. så smart med skuffene.. er på utkikk etter en kommode jeg også..

    Klemmer =)

    SvarSlett
  6. Fantastisk !

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  7. Lekkert bad dere har!
    Jeg har også brukt en gammel skjenk på badet, og jeg må nok bare finne frem malekosten igjen jeg også..og lakken!
    Ha en fin dag!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  8. Skikkelig fint bad, looove badekaret og armaturet! :o) Artig med før og etter-bilder, samt skisser. :o) FLINKE dere!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  9. Så fint badet blir!!! Tror dere har valgt samme flisene som vi har på gulvet på vaskerommet og yttergangen! Ha en super dag! Klem

    SvarSlett
  10. Ååååå så bra at du kommer med badeinspirasjon akkurat nå når jeg trenger det, som bestilt :))
    Takk for titten og badet er jo nydelig.
    Jeg har også lust på en gammel kommode til vasken men når man trenger det ja det er det sannelig tomt på finn.no...i hvetfall i mitt distrikt!

    ha en trivelig dag.
    Klemmer

    SvarSlett
  11. Du har jammen orden i bildekartoteket! Kult med før og etter bilder. Man glemmer så fort.
    Badet deres er så deilig.
    Flinkis!!

    SvarSlett
  12. Kjempelekkert! Så deilig å kunne bestemme akkurat selv hvordan man vil ha det. Det er så kjipt med å leie, at man på en måte bor hos noen andre.

    MEN! Nå i ettermiddag skal vi på visning på en rålekker 3-roms her i strøket hvor vi bor nå. Med snasne detaljer som originalt tregulv, stukkatur, fløydører osv. Kryss fingrene for oss!

    Forresten, de sinkdunkene, bruker dere de til skittentøy? De var fine! Og jeg kunne definitivt trenge noe som kan oppbevare alt skittentøyet på en organisert måte.... *Kremt*

    Nyttårsklemmer fra Stine :)

    SvarSlett
  13. Fint og deilig bad! Er på utkikk etter et fint møbel til servanten. Takk for tips om maling og lakking! Det ble nydelig :)

    SvarSlett
  14. Kjempefint bad! Den sjenken passet veldig bra :-)

    SvarSlett
  15. Nydelig... Gøy å se før- og etterbilder :)
    Ha en fin kveld! Hilsen Lillian :)

    SvarSlett
  16. Synes dere har så flotte fliser på badet! Vi skal lage et mini-bad oppe i det gamle tørkeloftet til sommeren, fint med inpirasjon :)

    SvarSlett
  17. Finfinfin. Noe sånt kunne jeg også tenke meg å gjøre når jeg skal fikse opp badet i nærmeste fremtid. Takk for titt.

    SvarSlett
  18. WOW, så nydelig bad! Den disken var berre fantastisk!
    Eg hadde nok ikkje fått lov av min kjære å hatt en sånn på badet :/ Men kan jo drøyme!!! hihi:) Flinke dere er♥

    Klem Anita

    SvarSlett
  19. Halloen frøken!

    Dere er så flinke! Mikser skap og vaskeservant slik at det blir noe helt "utenom det vanlige":-)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  20. Så sjarmerende det ser ut til å bli:) nydelig vask og armaturer.
    Klem fra Line

    SvarSlett
  21. Masse inspirasjon å hente frå DET skjønne badet!!!! Har planer om nytt bad her og har tenkt litt som du, med vaskeservantløysninga bl.a. LEKKERT:)))

    Ha det på badet...

    Klem Mette*

    SvarSlett
  22. Hei!
    Kjempeflott!!
    Hvor har du kjøpt blandebatteriene og vasken?

    Håper på svar!

    SvarSlett