fredag 16. september 2011

Noe av interesse?


Klappbord 1600 kr


Selger ogsså ginen som dere ser litt av på bildet. Ginen er kjøpt hos Butik Sophie men den har ikke orginal fot. Selger den for 2500 kr. Se bilder også lenger ned på siden.


 Det gamle merke fra et strykejern synes jeg bare er sjarmernde. Men selvsagt hver sin smak. Bordet kan males eller slipes ned etter ønske.



 

 Bordet i bruk. Siden jeg har kjøpmannsdisken her nå har jeg desverre ikke plass til dette praktiske bodet. Langbordet mitt er ikke lengre enn 1.88 langt så når jeg får flere gjester har det vært utrolig praktisk å dekke på også på dette bordet.



 Skrivemaskin 600 kr



Nydelig gine med herlig patina!!
 2500 kr




Bilder tatt med iphone i farta :)




 Skolepult/arbeidspult med kul patina. Fin på et gutterom eller på arbeidsrommet?
1000 kr


Praktisk og pent avlastningsbord/konsollbord i cremehvit farge
1500 kr
SOLGT



 Gammel tralle til malingspann?? Dekorativ i uterommet eller til den som har plass inne:)
1000 kr
SOLGT



Ordentlig gamle og slitte sko
300 kr



 Har mistet mail adressen til den som ville kjøpe dette trauet!! Hvis du er innom så beklager jeg så mye. Jeg har trauet ditt enda... gi meg en lyd hvis du enda er interessert :)


Foretrekker at kjøper henter varen men skal være behjelpelig med å sende ting med posten hvis det er ønskelig!

Dere når meg på
helenehy@gmail.com



7 kommentarer:

  1. Vi ser etter et bord på kjøkkenet. Et som kan stå inntil vinduet og ikke ta så altfor stor plass. Er det klappbordet høyt? Er det normalthøyde i forhold til vanlig pinnestoler? Hvor stort er bordet? Det var jo veldig fint da:)

    SvarSlett
  2. Nydelige ting du selger ,)) Synd jeg ikke har plass hjemme...
    Nyt helgen!
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  3. Ååå jeg har sett denne annonsen på fin tidligere i en fart, har tenkt på skrivebordet/pult.. Har du mål??? Veldig int =))

    Klem henriette

    SvarSlett
  4. Oh wie gerne würde ich einigen Schaetzen ein neues zuhause geben. Wenn der WEg nicht so weit waere!
    Herzliche Gruesse
    Jacqueline

    SvarSlett
  5. Takk for svar:))Er det mulighet å få komme og se på den?? i neste uke??? er opptatt denne uken og bortreist i helgen:( Kunne godt tenkt meg den på rommet til minstemann:)))

    Hilsen Henriette

    SvarSlett
  6. Metallstrukturen fungerer også bra i dag.

    SvarSlett