mandag 5. september 2011

Prøving av brudepikekjolene







 Brudepikekjolen, skoene og diademet er på. Til stor glede for en pike som gjerne skulle vært en prinsesse på ordentlig.

Utstillingsdukker

 Anne Lise Tollefsen, klesdesigner... Holder til i Øvregaten, "Steinkjellerbakken". Hun er bare så utrolig fantastisk, koselig og flink!!!! Hun hjalp meg med å sy inn min arvede brudekjole og sydde to brudepikekjoler i den fineste silke. Jentene var meget alvorlige og spente. De følte seg så viktige og det var veldig gøy å se dem prøve kjolene sine og få dem nålet inn til seg.  De var som små modeller og lekte utstillingsdukker i vinduet :)




 Jeg prøvde også kjolen min. Min siste prøve før jeg gikk til pers. Å finne antrekkene til bryllupet var noe av det morsomste synest jeg!! 

















Kjolen er meget enkel, men med små fine detaljer. Jeg var så fornøyd!! Sløret er det Anne Lise som har laget.



 Diademet er et gammelt brudediadem fra 1900-tallet som jeg kjøpte hos Butik Sophie.




TUSEN TAKK 
Anne Lise!

9 kommentarer:

  1. Så flotte kjoler, både til mor og døtre.
    Så gøy m en arvet kjole, den var nydelig!!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Vakker vakker vakker, er du!!!! Og lille Miss E da!!! Smeeeeeelt!!! Kunne spist henne opp altså! :-) Bare send henne over her hvis du trenger en pause :-)
    Dessuten - hun ER en ordentlig prinsesse! :-)

    Vi flytter lager - og det er rett og slett bare DIGG! Eller....det BLIR det...til slutt :-)

    Klem klem W

    SvarSlett
  3. Å! Du er helt nyyyyydelig!

    STOR klem
    Anette:)

    SvarSlett
  4. p.s. forresten; husk å slette og legge til http://anetteshus.com på nytt i bloggrollen din:) TUSEN takk!

    KLEM igjen;)

    SvarSlett
  5. LOVE YOU!!!
    Og for noen bilder av prinsessene.
    Du kunne ikke vært en vakrere brud.

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder både av deg og de skjønne brudepikene!
    Gratulerer med installerte kakkelovner - dette ble virkelig noen smykker i huset! Og så deilig og varmt det kommmer til å bli til vinteren... Har en drøm om en slik jeg også, men foreløpig får vi klare oss med rundovnen vår.

    klem Mona

    SvarSlett
  7. Hei :) Jeg har sendt deg en melding på Facebook med noen spørsmål. Orker du lese den? Jeg velger å være anonym her, men meldingen har sikkert lagt seg under "Annet" og jeg har totalt 3 navn. Første begynner på I - siste på U. Jeg vet jo ikke hva du gjør, men sier nå takk likevel. Flotte bilder! :)

    SvarSlett