søndag 25. september 2011

Stue 2












































 

































Den brune stuen som min mann liker så godt :) Han jobbet hardt for å få frem disse tømmerveggene og han skal få beholde dem selv om jeg til tider føler at veggen kommer å tar meg. Jeg synes det er vanskelig å få det til her inne. Musikk, kontor og kaffeslaberas er rommet egnet til, men det blir til at vi, eller jeg og barna sitter inne i den andre stuen om vi har behov for å se på tv eller ikke. Tror det har noe med den myke ikeasofaen, det lyse rommet og den deilige kakkelovnen å gjøre.

Og til dere som er så skjønne og snille som legger igjen en hilsen til meg! Tusen takk! Det er så moro og jeg blir veldig glad for hyggelige ord! Beklager at jeg ikke er så aktiv selv men jeg titter innom og er glad så mye inspirasjon finnes!



Enjoy life!

11 kommentarer:

  1. Oi, så vakkert du har det i stuen. Nydelige bilder.

    Ha ei flott ny uke

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Herregud så ryddig da :-)

    Love it!

    Klem W

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder fra stuen din! Jeg likte veldig godt kontrasten tømmerveggene gir; veldig fint mot de hvite møblene og så gir det en lunhet til rommet.
    Takk for titten :o)

    Mona

    SvarSlett
  4. ~ Sukk så fantastisk!
    En drøm av en stue. Så flink du er og få den helt perfekte stemningen.
    Hilsen Signe ~

    SvarSlett
  5. kjempekoselig! og så flott flygel som man såvidt skimter!:-) Det er vel bedre lyd i det enn det er i det koselige gamle pianoet:-)
    Ha en flott dag i det koselige hjemmet deres!
    klem:-)

    SvarSlett
  6. Oh, how beautiful!!
    So charming!!
    Hugs from Finland,
    Marge

    SvarSlett
  7. Herreguuuuud vad vackert!!!
    Är mållös av beundran!!

    Ha en fin vecka
    Kramis Tina

    SvarSlett
  8. Rett og slett bare nyyydelig!
    Prøver stadig å orientere meg via bildene men jeg får det ikke til....det hele virker bare som et stort vidunderlig palass!
    Før vi kjøpte dette huset eide vi et lite dukkehus i en gammel bydel i Stavanger og det hadde slike laftede tømmervegger og er det EN ting jeg gjerne skulle tatt med meg derfra så er det nettopp dem:)MAGISK!!

    SvarSlett
  9. Helt fantastisk - og helt spesielt !!
    Sjeldent å se noe så gjennomført ;)

    SvarSlett