torsdag 29. september 2011

Vindusfolie







Da huset våres ligger nærmt veien og folk som går forbi har innsyn til stuen hvor vi sitter og ser på Tv har vi valgt å legge vindusfolie på disse vinduene. Jeg var veldig usikker men nå slipper jeg å dra ned de trøtte liftgardinene og lyset flommer inn! Folien er bestilt fra utlandet da jeg ikke fant tilsvarende utvalg i Norge. Helt supert å få mulighet til å spesialbestille størrelsen.  Folien er kjøpt hos Purlfrost.com







 






Og..... :) Jeg har fått framsiden av JDL og 19 sider inne i magasinet!!!! Det hadde jeg aldri trodd!!!! Her er medisinflaskene jeg har kjøpt i fra en koselig dame fra fyllingsdalen som er messeselger på antikkmessen i Bergen. Flaskene har hun en gang i tiden kjøpt på auksjon i England.
Hoho!! Ganske moro!


18 kommentarer:

  1. Nydelig folie og GRATULERER med fremsiden og så mange sider inni magasinet :D Så gøy!!! Gleder meg å se!!
    klem Tove

    SvarSlett
  2. Hadde aldri trodd jeg skulle se lekker vindusfolie men nå har altså dagen kommet:) Hva du får til!!!

    Jeg får ikke nok av reportasjen deres i JDL....leser den om og om igjen.Er rett og slett litt forelsket i det huset ditt tror jeg;)

    Ha en herlig kommende helg!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  3. Folien var jo kjempefin da, og gjorde seg godt på vinduene deres :-) Er litt ålræjt å ikke føle seg beglodd i sitt eget hjem.. ;)

    Åh, så fantastisk med reportasje i JDL!
    Da må jeg kjøpte bladet imorgen selv ;)
    Gratulerer! Fantastisk, og velfortjent!

    Min mann og jeg følger med på en tvserie mandager og onsdager, og har konkludert med at deres familieselskaper må jo være hysterisk morsomme! Fin gjeng ihvertfall! :)

    Ha en riktig god natt, skjønne deg!
    God klem

    SvarSlett
  4. så herlige bilder, og et flott bord.

    SvarSlett
  5. Å så fint og smart det var med den vindusfolien :o)
    Det er jo så mye fint og gode ideer å hente i bloggverden :o)
    Ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
  6. Så utrolig fin folie!!! Nydelig ble det!
    Gleder meg stort til å kjøpe jdl! Så arti at du er med da! Gratulerer!!!

    God helg (snart:)

    Hege

    SvarSlett
  7. Hei,
    men å kjempefin den folien ble der , et kjekt tips for mange,
    nydelige bilder,
    å snakk om reportasje, helt nydelig ,er så gøy å se "kjente" i magasiner, særlig blogger en følger,
    flinke dere har vært,
    du har all grunn å være stolt.
    ønsker deg og dine en herlig dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Det blev jättefint med folien i fönstren. Påminner om ett gammalt fönster som jag har här hemma, där det är originalmönster kvar på glaset. Som en matt yta och sedan mönster som på din folie nästan.

    Såg reportaget i JDL och det är jättefint. Så roligt att ni fick framsidan också. Har bläddrat många gånger och njutit och fler lär det bli.

    Vi har vårt badrum med i Vakre Hjem nu och det känns lite overkligt nästan när man får se det på bild i en av favorittidningarna *ler*

    Önskar dig en riktigt fin helg!
    Kram Mia

    SvarSlett
  9. Gratulerer med flott reportasje i JDL!!! (jeg hadde sett rett) Du må være stolt!!! Gleder meg til å kose meg med den:-)
    Flott vi distinkt!!
    Ha en flott helg!
    Klem fra Hjørdis:-)

    SvarSlett
  10. Haha- bruker iPhone som automatisk retter ordene mine. Har du sett på makan!! Jeg skrev vindusfolie!:-) så ble det noe ganske annet:-)

    SvarSlett
  11. Folien er bare så mye finere enn de liftgardinene som gjorde stuen mørk og innestengt. Fantastisk god ide!! Reportasjen i JDL er nydelig - herlig forside: noe nytt etter at blomster har preget svært mange cover. Hvem hadde drømt om dette da vi for to år siden satt og nileste og sugde til oss inspirasjon fra magasinet???

    SvarSlett
  12. det var en riktig fin ide!! prakstisk og flott!
    godt å se flere som heier fremn jeanne D `arc, føler det er litt ut blant folk, selv elsker eg magasinet.
    har forresten innlegg om en butikk du helt sikkert liker..!!!
    klem og fin helg!
    magny

    SvarSlett
  13. GRATTIS! Väntar otåligt på att brevbäraren ska komma med JDL! Ska bli kul att se reportaget!
    Vad snyggt det blev med fönsterfoliet!!

    Ha en underbar helg
    Kram Tina

    SvarSlett
  14. Grattis du skjønne! :-) Du, den vindusfolien var jo bare alldeles NYDELIG!! Herregud nå har jeg mye å komme å studere hos deg altså. Vet du, jeg har ikke sett JDL magasinet enda! :-( Men det skal det jammen meg bli forandring på. (Kjenner jeg får på meg kjeftestemmen!!)

    Klem klem :-)

    w

    SvarSlett
  15. Hei hei!
    Jeg har vært inne "på besøk" hos deg mange ganger, men har aldri kommentert.... Du må være utrolig kreativ, og ha masse energi!
    Mange ideer å finne hos deg ser jeg!

    Det med vindusforie er jeg godt kjent med. Og jeg kan tipse om et sted i Molde som lager akkurat det du vil ha,- i størrelse,form og farge! De har masse tips, men lager ting etter kundens ønske! De lager også "vegg-ord" etter ønske, om det skulle være aktuelt...
    Legger ved en link. http://www.helgenorli.no/

    Kansje kan dette være verdt å prøve...

    God helg!
    Inger Grethe

    SvarSlett
  16. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  17. Rigtigt smart, og hvor bor du flot:) Anne Gine

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med repotasje i JDL!!:) har lest den mange ganger,alldeles nydelig!:)
    Vindusfolien var også nydelig,passet kjempebra!:)

    Ha en fin kommende uke!

    SvarSlett